uyyszz










och redigerade lite och fixade tre av mina foton




så blev det såhär

he he


c000olt vaaaa


jag gillar den som fan!




förresten, en fruktansvärd sak hände mig idag....




allt började med att jag försov mig till halv tolv
så pratade jag med tommy, som går i min klass, och vi skulle mötas kvart i tolv för att gå och äta lunch
så är jag jättestressad
går till skolan
äter
åt pannkakor förresten, asgott
så ska vi gå till lektionen så upptäcker jag det


MIN MOBIL ÄR BORTA


letar överallt
hittar den inte
panik
vi går hem till mig och letar hur länge som helst
ringer den, smsar men allt var FÖRGÄVES för hade på ljudlöst
och den finns inte någonstans
jag blir jätteledsen
men vi tänker att vi går till skolan och frågar lite där och så
så går vi
så tittar jag i en snödriva....

och ser ett hål....


hålet är format som en mobil......


sticker ner handen....


tommy hade trumma med sig och gjorde trumvirvel.....


grävde....


och.....


mobilen var inte där. så jag blev hur ledsen som helst och undrar om någon har en mobil att låna ut












SKOJA JAG HITTA MOBILEN I HÅLET!!!!! HAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: veronika

nice blogg :)

2010-01-14 @ 21:56:39
URL: http://missveronika.blogg.se/
Postat av: Tommy

Du glömde att jag hade en trumpet med mig också!

och en panflöjt!

2010-01-15 @ 17:34:50
Postat av: nalfdf fdf dfuf ududddedffeneldnfld

den där pennan är så jävla bra!

2010-01-18 @ 06:42:57
URL: http://awaymyghosts.blogspot.com
Postat av: Anonym

du är SÅ DUKTIG!!!! Du borde göra reklamer. då skulle jag bli glad

2010-01-28 @ 19:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0