WELCOME TO JAMROCK

hej igen, fem dagar senare..............




jag var och köpte tjockt vitt gardintyg och sydde en väska
sen ritade jag på den



Sen målade jag på den (sällan jag och "fuck em!"...........lawwwlllllll)



Sen hade jag målat klart



sen la jag i lite saker i väskan för att besöka -^*;:-;gÄvlE cItY;-:;*^-


hahhahaha...



det är en RYGGSÄCK

ska efterlikna såna där gympapåsar man hade när man var liten

man hade alltid sin riktiga skolväska sen två dagar i veckan slängde man upp GYMPAPÅSEN på ryggen

ni vet?

jag hade en blå, stod STADIUM på den, och jag har den fortfarande kvar hemma någonstnas....



och så tog jag en MÖSSE



och måla en smiley

Kommentarer
Postat av: frederico

lol, the "fuck 'em" brand

2010-03-11 @ 03:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0