jag tecknar---




denna ritade jag igårnatt. underbara kvällstid, igårnatt var en bra tid. mitt intressse för att teckna har kommit över mig som en tsunami och det är det enda jag vill göra nu igen!

kontraster hörrni, det har jag fattat ett tycke för. så denna, samt den i inlägget under, är 1800-talets porträtt som möter samtiden, tolkat av mig.


om ni undrar varför jag uppdaterar så mycket så är det för att jag har avaktiverat mitt konto på facebook hahahhaahha..... dör sakta..... ska se hur länge jag pallar att vara utan facebook.

vet inte varifrån jag fick det, men jag fick för mig att om någon försvinner från facebook så saknar man den personen hemskt mycket hahaha... avaktiverade skiten i söndags och resterande tid den dagen satt jag och tittade på mobilen kinda like this toby meme:


och väntade på alla samtal och sms jag skulle få efter detta drastiska avaktiverande. de förväntade sms såg i huvudet ungefär ut såhär: "vaaa kom tillbaka till facebook!!½!!:(:'((<33333guman<3333333333 plz" och "din facebook är bäst du är bäst jag tror jag älskar dig".


men nä.
ingen har nog ens märkt mitt avaktiverandet.





än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0