hälsar er välkomna





Kommentarer
Postat av: Camilla

Först förstod jag inte hur dina armar på den andra bilden kunde vara där. Jag tänkte "fan vad hon måste vara på att klippa och klistra i Photoshop." Men nu ser jag hur du gjort haha. Reagerade också på när man ser ditt huvud i mitten av klänningen. Det var anledningen till att jag fick pusselbitarna på plats och såg hur du gjorde.

2009-10-27 @ 20:31:00
Postat av: Petra

Hej Fanny!

Imponerad av din snygga blogg- både vad gäller formen, foton och din plagg! Har du sytt loggan?

Textiltrycket på linnet är så bra! Kram!

2009-10-27 @ 20:32:20
Postat av: bellsibub

fanny! bloggen är awesome broooorsan abo<3

2009-10-29 @ 23:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0