emmaboda

shit, va skojigt att ni diggade mina bilder! blir grymt glad av alla fina kommentarer, tack!
har ritat lite fler bilder som jag tänkte visa:















så! det var alla for now. lär ut och köpa ett nytt skissblock nu för har helt slut på papper, men först ska jag åka till EMMABODA! och med mig tar jag med min 30kronors hatt från loppis som jag pimpat (tog seriöst 4 timmar) med pärlor:



även denna fula jävel ska med, som ska hängas runt halsen under hela festivalen med alla värdesaker i


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0